کانتر پذیرش و کاربرد های ان

میز کانتر اداری بانکی

در طراحی کانتر پذیرش بانکی دقیقا بعد از بررسی مشخصات فنی ، در صورت نیاز داشتن به اصلاحات عمل میگردد . و در صورت مشاوره و بازنگری در طراحی صورت میگیرد .

میز پذیرش محل کار شما نماد کار شماست . در واقع همان چیزی است که مراجعه کنندگان بعد از برخورد اولیه با شما در خاطرش می ماند .
میز پذیرش باید نشان گر اعتبار ، تجربه ، عملکرد و در یک کلام نمایان گر موفقیت حرفه شما باشد .

علاوه بر ان ، یک میز پذیرش زیبا و کاربردی ، به سرمایه گذاران اعتماد و حسن توجه را منتقل میکند ، به همین خاطر است که خرید کانتر پذیرش امر مهمی تلقی می شود .

انتخاب کانتر پذیرش

ملاک اصلی انتخاب اندازه میز متناسب با منطقه پذیرایی است ، اگر فضای کمی در اختیار دارید ، میتوانید یک میز تحریر کوچک استفاده کنید و یا اگر از فضای بزرگتری برخوردار هستید میتوانید از میز تحریر های بزگتری استفاده کنید .

قاعده دوم این که میز پذیرش باید تعادل بین محیط و فضا رو حفظ کند ، اندازه میز پذیرش باید بسته به میزان مشغله کاری شما در دفتر و یا مطب باشد .

و باید فضایی کافی برای انتظار و نشستن افراد دیگر وجود داشته باشد تا از ازدحام افراد جلوگیری شود .

شما میخواهید که چهره محل کار شما دلپسند باشد برای افرادی که به دفتر شما مراجعه میکنند ، به سوالات افراد پاسخ دهد ، ان ها را مشتاق نگه دارد ، همه اینها در میز پذیرش اتفاق می افتد .

بنابراین میز پذیرش باید ارزش ، کسب و کار شما را به روشی حرفه ای بیان کند ، به عنوان مثال برای سالن های زیبایی و یا مطب ها ، استفاده از رنگ های طبیعی متناسب با نور گرم فضا چیده می شود ، اما شاید مکان هایی مثل هتل ها دنبال میز پذیرش مجلل تری مانند گرانیت یا سنگ مرمر هستند ، بنابراین باید با توجه به فعالیت شغلی خود میز پذیرش مناسب را طراحی کنید .

قسمت بعدی برای خرید میز پذیرش انتخاب میز مناسب برای راحتی مسئول ان است .

اینکه میز پذیرش هر چقدر هم برای مراجعه کنندگان زیبا به نظر برسد ، هنوز هم جزو مبلمان اداری می باشد و منشی شما باید توانایی انجام کار های روزمره خودش را پشت ان داشته باشد .

چه یک پذیرنده داشته باشید یا چند پذیرنده هر یک از ان ها به فضای مناسبی برا حرکت و انجام کار های خود نیاز دارند و همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اطراف میز کار وجود داشته باشد ، تا پذیرندگان شما با یکدیگر برخورد نکنند.

طبق قوانین ارگونومی ، ارتفاع میز باید به مسئول پذیرش شما اجازه دهد ، تا به ارامی با ارنج های خود زاویه ۹۰ درجه نسبت به میز داشته باشد ، با این حال بیشتر میز های پذیرش دارای دو قسمت با ارتفاع های پایین و یا بالا تری هستند ، پایین ترین قسمت ، فضای کار مراجعه کنندگان می باشد و فضای بالا که تمیز و مرتب می باشد برای پر کردن فرم ها و امضا کردن ان ها می باشد .

فایل سه کشو برای میز پذیرش ضروری می باشد ، حتی اگر فضای منشی را محدود کند .

  • کانتر پذیرش